Het leuke van Campagnes bedenken is het proces. Eerst samen brainstormen over het probleem of de gewenste verandering en dan op een onbewaakt ogenblik, vaak tijdens de vaat, dat ene geweldige idee krijgen. Dat gevoel is heerlijk.

Als het idee daar is kun je gaan denken aan de vorm. Moet er een filmpje gemaakt worden? Moeten we dit via facebook doen of zijn er betere wegen? Een huis aan huis folder misschien? Omdat ik van alle markten thuis ben kan ik op alle gebied van dienst zijn. En als Gerjans capaciteit te weinig blijkt te zijn, dan heb ik nog een groot netwerk met specialisten waar ik mee samenwerk. Je campagne is hoe dan ook in goede handen bij Gerjans.

Uitgelicht

Op weg naar Molenlanden

Op weg naar Molenlanden

Voor de nieuwjaarsreceptie van de Gemeente Molenwaard maakte we een remake op het programma “Nu we er toch zijn”.

Niet te filmen

Niet te filmen

Fellini is een Italiaans restaurant in de Markthal van Rotterdam. In samenwerking met Marketing met Pit bedacht Gerjans de serie “Niet te filmen!”.

Nieuwe gemeente naam

Nieuwe gemeente naam

In samenwerking met Studio Verheij bedacht Gerjans deze campagne.

Bedrijvig

Bedrijvig

Bedrijvig is het business-to-business blad van de regio. Om de naamsbekendheid te vergroten gaat er vooraf aan elke nieuwe uitgave een aankondiging in de vorm van een leuk filmpje.

IJzerman, daar word je wijzer van!

IJzerman, daar word je wijzer van!

Een vrolijk facebook-programma om deze Brandwijkse Tweewieler specialist online op de kaart te zetten. Een campagne met grote impact. Menigeen neuriet het liedje al vrolijk mee.

Inspector Werkplek

Inspector Werkplek

Met de nodige humor laten we zien wat het nieuwe werken inhoud voor de Gemeente Gorinchem.